aktualizacja 

W Lidlu się zaczęło. Lepiej niż w Biedronce?

2

W sklepach sieci Lidl zaczęła obowiązywać nowa gazetka reklamowa. Na czym można zaoszczędzić od poniedziałku (18 marca)? Specjalnie dla was przeanalizowaliśmy najnowsze propozycje dyskontu.

W Lidlu się zaczęło. Lepiej niż w Biedronce?
Lidl (Getty Images, Jakub Porzycki)

Lidl co rusz wdraża nowe okazje. Z najświeższych można skorzystać od 18 marca (poniedziałek). Teraz za kilogram winogrona jasnego bezpestkowego zapłacisz 9,89 zł. By taka cena trafiła na paragon, trzeba aktywować kupon w aplikacji Lidl Plus.

Bataty luzem to wydatek rzędu 6,99 zł/kg. Za pęczek rzodkiewek zapłacisz 1,99 zł. Kilogram papryki kosztuje zaś 7,99 zł.

Wyłącznie w poniedziałek obowiązywać będzie akcja 1+1 gratis na majonez z żółtkami jaj od kur z chowu na wolnym wybiegu Kania. Limit to cztery opakowania (maksymalnie dwa gratis) na kupon z aplikacji Lidl Plus.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Dorota Szelągowska o programie "Totalne remonty Szelągowskiej": "To program, który realnie pomaga ludziom"

We wtorek (19 marca) promocją 1+1 gratis objęte będzie Mascarpone Pilos. Także i tutaj przewidziano limit cztery opakowania (maks. dwa gratis).

Od poniedziałku do środy (20 marca) wszystkie cukierki na wagę dostaniesz 25 proc. taniej. Wszystkie słodycze marki Favorina uzyskasz zaś z rabatem rzędu 60 proc. (drugi, tańszy produkt).

Przewidziano też promocję na wszystkie orzechy XXL Alesto. Nabędziesz je już za 16,99 zł.

Świeże jaja wielkość M, klasa A Złota Nioska to wydatek rzędu 4,79 zł (10 szt.). Coca-Cola 4x2 l ma zaś cenę 27,96 zł.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich tygodniach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić