aktualizacja 

Spójrzcie, jaką ścieżkę rowerową zrobili pod Warszawą. To nie żart

102

Wzdłuż nowego odcinka drogi S7 pod Warszawą powstała wyjątkowo kuriozalna inwestycja. To ścieżka rowerowa, która w żaden nie nadaje się do jazdy jednośladem. Droga jest co prawda szeroka, ale co kilka metrów przecinają ją swojego rodzaju garby. Rowerzyści złorzeczą na nową inwestycję, ale drogowcy nie widzą jakiegokolwiek problemu.

Spójrzcie, jaką ścieżkę rowerową zrobili pod Warszawą. To nie żart
Media społecznościowe obiegło zdjęcie pofalowanej ścieżki rowerowej przy trasie S7 (Adobe Stock, Twitter, Grzegorz Mozych, Karol Kobos)

Chodnik oraz ścieżka rowerowa powstały wzdłuż otwartego niedawno odcinka trasy S7 i przebiegają przez miejscowość Zamienie pod Warszawą. Trzeba przyznać, że trasa dla samochodów prezentuje się naprawdę dobrze. Jest równa i bardzo szeroka.

Tego samego nie można powiedzieć jednak o wybudowanych obok chodniku oraz ścieżce rowerowej. Użytkownicy jednośladów mogą mieć spory problem, by komfortowo korzystać z trasy. Co kilka metrów pojawiają się bowiem na niej obniżenia podłoża, a cała droga wygląda jak pofalowana. Ten sam problem dotyczy zresztą chodnika.

"Pofalowana" ścieżka rowerowa pod Warszawą. "Wybitne osiągnięcie artystów z GDDKiA"

Obniżenia powstały najprawdopodobniej po to, by ułatwić dojazdy do działek znajdujących się obok drogi. Sęk w tym, że owe działki jeszcze nie istnieją, a obok drogi znajdują się niezagospodarowane pola.

Sprawę jako pierwszy poruszył portal tvnwarszawa.pl. Wydawca serwisu Karol Kobos opublikował w mediach społecznościowych zdjęcie "pofalowanej" drogi dla rowerów.

Wybitne osiągnięcie artystów z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad – podpisał zdjęcie na Twitterze.
Trwa ładowanie wpisu:twitter

Wybudowali ścieżkę dla rowerów z garbami. Nie mają sobie nic do zarzucenia

Okazuje się, drogowcy nie mają sobie w tej sprawie nic do zarzucenia. Jak wyjaśnia w rozmowie z tvnwarszawa.pl rzeczniczka warszawskiego oddziału GDDKiA Małgorzata Tarnowska, infrastruktura "została zaprojektowana i wykonana zgodnie z uzyskanymi opiniami właściwych jednostek samorządu terytorialnego". – Projekty zostały zatwierdzone, wydano decyzje zezwalające na realizację całej inwestycji drogowej – zaznacza.

Ilość zjazdów zlokalizowanych wzdłuż drogi serwisowej wynika z obowiązującego podziału nieruchomości, natomiast zjazdy zostały tak zaprojektowane, aby każdy właściciel działki miał zapewniony dojazd do swojej posesji zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. art. 29 ustawy o drogach publicznych – podkreśla Małgorzata Tarnowska, cytowana przez tvnwarszawa.pl.

Obejrzyj także: Koszmarny wypadek w Kwidzynie. Policja publikuje nagranie ku przestrodze

Autor: JKM
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić