Kto jeszcze znalazł się w pierwszej dziesiątce rankingu? Copa Airlines (88,75 proc.), KLM (87,89 proc.), Qantas (87,56 proc.), Japan Airlines (86,74 proc.), FlyBe (86,62 proc.), Alaska Airlines (86,05 proc.), Iberia (85,67 proc.), Monarch Airlines (85,67 proc.) oraz Singapore Airlines (85,19 proc.).
Pracownicy linii mogą tylko tyle, ile pozwoli im obsługa portu. Do trzech najsprawniej działających (punktualnych), największych lotnisk świata, należą: Handeda w Tokio, Guarulhos w Sao Paulo i port w Detroit. W kategorii dużych, w pierwszej trójce są: Honolulu, Salt Lake City oraz Brasilia. Czołówka średnich lotnisk to Birmingham, Osaka oraz Panama City, a małych - Newcastle, Anchorage oraz Charleroi w Brukseli.
Jak liczy się punktualność przewoźników? Są nimi firmy, których samoloty odlatują najpóźniej w ciągu kwadransa w stosunku do zapowiedzianej w rozkładzie godziny.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.