Adam Dąbrowski
Adam Dąbrowski| 

IKEA wyczuła potencjał w misiu z Zakopanego. Internauci zachwyceni

14

Ostatnie nagranie zakopiańskiej artystki Hanny Turnau z Krupówek obiło się szerokim echem w mediach. Nie trzeba było długo czekać na odpowiedź marketingowców, którzy wyczuli potencjał w tej kuriozalnej sytuacji.

IKEA wyczuła potencjał w misiu z Zakopanego. Internauci zachwyceni
Miś stał się hitem Internetu (Facebook, Instagram, Hanna Turnau, IKEA)

Przypomnijmy, że w ostatni weekend Hanna Turnau na swoim profilu na Instagramie opublikowała film z Krupówek. Kiedy aktorka próbowała nagrać self-tape, w pewnym momencie wtrącił się mężczyzna w kostiumie białego misia, który zarządał od niej zapłaty za nagrywanie.

Kiedy chcesz nagrywać self-tape na Krupówkach lepiej weź gotówkę. Z życia wzięte - napisała w opisie nagrania, które opublikowała na swoim profilu na Instagramie, Hanna Turanu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Młodzi nie chcą już do Warszawy. Wskazali, gdzie żyje im się lepiej

Filmik wywołał ogromne oburzenie zachowaniem mężczyzny, naciągacza - oczywiście wyłudzał pieniądze od turystów nielegalnie, a także nie był nawet mieszkańcem Zakopanego. Podobno regularnie dostaje za to mandaty, ale nic sobie z tego nie robi.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Marketingowy potencjał misia dostrzegła IKEA, która w nowym poście na social-mediach reklamuje swojego misia pluszowego.

Real-time marketing to strategia, w której przedsiębiorstwo dostosowuje swoje kampanie reklamowe do bieżących wydarzeń, trendów i sytuacji społecznych. Celem jest szybkie dotarcie do grupy docelowej i wykorzystanie aktualnych zjawisk w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych. Istotne elementy to monitorowanie trendów, natychmiastowa reakcja na okazje, dostosowanie treści reklamowych, interakcje na mediach społecznościowych i ewentualne dostosowanie oferty.

Pluszak ze szwedzkiego sklepu w przeciwieństwie do tego zakopiańskiego, "pozwala sobie robić zdjęcia".

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Poczucie humoru oraz pomysłowość zespołu marketingowego została bardzo doceniona przez internautów:

Brawo dla twórcy tej reklamy... Dobra reklama dźwignią handlu... W punkt i w czas - napisał Tomek
Absolutnie nie wiem o co chodzi z tym misiem zakopca ale marketingowca macie niezłego - pisze Magda
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić