Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
oprac. MWL
|

Pepco zmienia logo. Nie chce być tylko siecią tanich sklepów

7
Podziel się:

Wszystkie nowo otwierane sklepy Pepco od października 2021 wyglądają zupełnie inaczej - pisze portal WiadomosciHandlowe.pl. Sprzedawca zmienia logo, wystrój lokali i komunikację do klientów. Chce zerwać z wizerunkiem taniej sieci. Dostosowanie już działających placówek ma potrwać dłużej niż jeden rok.

Pepco zmienia logo. Nie chce być tylko siecią tanich sklepów
Pepco zmienia logo. Nie chce być tylko siecią tanich sklepów (PAP, Wojtek Jargiło)

Pepco tylko w październiku przeprowadziło rebranding w 50 sklepach w Europie. Jak czytamy w portalu, cały proces ma potrwać dłużej niż rok. Zamiast tradycyjnego niebiesko-czerwono-biało-żółtego logo nad drzwiami wejściowymi i nie tylko pojawi się bardziej nowoczesne, oparte na odcieniach niebieskiego i fioletu.

Zobacz także: Zakaz handlu w niedzielę do uszczelniania. „Przepis jest obchodzony w sposób ordynarny i bezczelny”

Nowy wygląd sklepów Pepco. Co się zmienia?

- Serce obecne w logotypie odzwierciedla naszą relację z klientkami, dumę z wartości, które pielęgnują w swoich domach, i o które my jako firma chcemy dbać - mówi Katarzyna Wilczewska, corporate communication manager Pepco, cytowana przez "WH". Jak wyjaśnia, nowe logo ma nieść skojarzenia z marką rodzinną, troskliwą, bliską i nowoczesną. Według portalu, nowe logo to odejście od wizerunku taniego sklepu w stronę nowoczesnego dyskontu.

- To bardzo trafna interpretacja. Chcemy mieć pewność, że klienci docenią naszą markę za jakość idącą w parze z ceną - dodała Wilczewska. Sklepy w nowej oprawie wizualnej uruchomiono m.in. w Hiszpanii, Austrii, Włochy. Powiększono strefę przemysłową z produktami dla domu, pojawiło się więcej zdjęć z produktami w użyciu, nowy układ mebli przed kasami. Sieć nie ujawnia, jaki budżet przeznaczy na zmianę wyglądu swoich sklepów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(7)
Minnie
5 miesięcy temu
Teraz Pepco likwiduje przymierzalnie by zwiększyć miejsce na nowy asortyment. To już będzie dopiero masakra…
Monika
8 miesięcy temu
Mam nadzieje ze ze zmianami zahacza o przymiezalnie ( jak przymierzyc spodnie na stojaco zdejmujac z dupska swoje?) Oto jest pytanie KOCHANE PEPCO- czy moga wrocic do przymierzalni pufy? Nie wiem komu one przeszkadzaly
Cebulak
8 miesięcy temu
Zdjęcie tytułowe zostało wykonane w Lublinie ale jest nieaktualne.
mikołaj
8 miesięcy temu
Tania niskiej jakości produkty TANDETA !!!
embe
8 miesięcy temu
Marna podróba logo pepsi,(wygooglujcie) bazują na skojarzeniu ze światową marką.
Grzechuwarty
8 miesięcy temu
Pewnie i ceny też się zmienią.
Szok i niedow...
8 miesięcy temu
Wow!!! co za kolosalna zmiana!!!
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić