Barbara Jaros| 

200 osób spało na lotnisku. Pasażerowie wściekli po 2-dniowym opóźnieniu British Airways

5

Pasażerowie brytyjskich linii lotniczych z Orlando na Florydzie do Londynu dotarli dwie doby później niż planowali. Na domiar złego musieli spać na podłodze lotniska.

200 osób spało na lotnisku. Pasażerowie wściekli po 2-dniowym opóźnieniu British Airways
(twitter.com, @john117chappers)

Lot 2036 najpierw opóźnił się 24 godziny. 200 pasażerów umieszczono w hotelu w Orlando. Na miejscu klienci nie zastali jednak żadnego przedstawiciela British Airways. Na drzwiach wejściowych wisiał jedynie list z przeprosinami.

Pasażerowie twierdzą, że godzina odlotu stale się zmieniała. Tymczasem od pracowników hotelu trudno było uzyskać aktualne informacje. W końcu samolot wyleciał z Orlando, został jednak zawrócony do Nowego Jorku z powodu problemów technicznych - donosi "Daily Mail".

Prawdziwa gehenna zaczęła się na lotnisku Johna F. Kennedy'ego. Ponieważ w weekend w Nowym Jorku organizowano maraton, liczba miejsc w hotelach była znacznie uszczuplona. W rezultacie pasażerowie lotu 2036 musieli spać na podłodze lotniska. Wściekli podróżni umieszczali w mediach społecznościowych relacje z "noclegu".

Trwa ładowanie wpisu:twitter

7-latka, która pokonała nowotwór, śpi na podłodze terminalu 7 na JFK. Wielkie dzięki, British Airways - napisał ojciec jednej z pasażerek.

Właśnie zostawiono nas bez żadnej pomocy ani rady. British Airways, wstydź się, to już nie są żarty - dodał podróżny Craig Brown.

Ostatecznie nad ranem 200 osób doczekało się na swój lot. Cała podróż zajęła im 3 dni. "Nie znam wystarczająco mocnych słów, by opisać to, jak nas obsłużono. Moja córka musiała spędzić swoje 2. urodziny na lotnisku JFK. Jestem wykończony i wściekły" - napisał jeden z podróżnych po powrocie.

Zawrócenie naszego samolotu do Nowego Jorku z powodu niewielkiej usterki technicznej było środkiem ostrożności. Przepraszamy naszych pasażerów za opóźnienie. Sprowadziliśmy ich do Londynu tak szybko, jak to było możliwe. Bezpieczeństwo naszych klientów jest zawsze naszym priorytetem - powiedział rzecznik Birtish Airways.

_Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Zobacz także: Zobacz też: Poszło o dostęp do toalet. Byłe stewardessy LOT-u pokazują nagranie
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić