Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
LAK
|

Kulisy spotkania Najmana ze Stanowskim. "Wykorzystali ich konflikt"

10
Podziel się:

Dobiegł końca konflikt Marcina Najmana z Krzysztofem Stanowskim. Zawodnik MMA przekazał dziennikarzowi wylicytowaną kurtkę. Okazuje się, że ich spotkanie było także akcją marketingową jednej z kompanii piwowarskich.

Kulisy spotkania Najmana ze Stanowskim. "Wykorzystali ich konflikt"
(Twitter)

Konflikt Marcina Najmana z Krzysztofem Stanowskim trwał od kilkunastu tygodni. W grudniu zawodnik MMA zarzucił na Twitterze znanemu dziennikarzowi nieczyste intencje prowadzonych zbiórek charytatywnych i zaprosił go na pojedynek w Częstochowie. Ten się zgodził, ale jednak się nie stawił, a sieć obiegły zdjęcia 41-latka oczekującego przed siedzibą klubu Raków Częstochowa.

"Wykorzystali ich konflikt"

Kurtka zyskała dużą popularność. "El Testosteron" przekazał ją na aukcję 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przedmiot ten okazał się hitem i szybko osiągnął cenę wyższą niż m.in. koszulka Roberta Lewandowskiego z ubiegłorocznego finału Ligi Mistrzów.

Słynną "Najmanówkę" wylicytował Krzysztof Stanowski, w czym pomogli mu internauci. Ostatecznie kurtka osiągnęła cenę 20,100 zł. Najman zadeklarował, że chętnie spotka się ze zwycięzcą aukcji, aby przekazać kurtkę. Ustalono, że dojdzie do tego w Częstochowie, przy okazji 29. finału WOŚP.

Do przekazania kurtki doszło przed godziną 19. Najman i Stanowski pojawili się na scenie. Dziennikarz podkreślił, że WOŚP jest po to, aby łączyć ludzi i to akcja ponad wszelkimi podziałami.

Serwis "Wirtualne Media" poinformował o kulisach niedzielnego spotkania. Okazuje się, że było ono częścią akcji marketingowej browaru "Tyskie".

"Kompania piwowarska" wykorzystała konflikt Najmana za Stanowskim. Zaprosiła dziennikarza i zawodnika do spotkania i "przejścia na Ty". To hasło platformy komunikacyjnej marki - czytamy na stronie serwisu.
Kiedy tylko dowiedzieliśmy się, że Marcin i Krzysiek się spotkają od razu zdecydowaliśmy się ich namówić na rozmowę przy piwie. Wiele ich dzieli, ale łączy pomaganie. Chcieliśmy przy ich pomocy pokazać, że można odłożyć różnice na bok, choćby na jeden moment - mówi w rozmowie ze stroną portalu Paweł Drubkowski, brand manager marki "Tyskie".
Zobacz także: GROMDA 3. Mateusz Borek podsumował galę i mówi o planach na 2021. "Nie będzie miękkiej gry"
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
o2pl
KOMENTARZE
(10)
Dav
2 lata temu
Zawodnik MMA ? A który to z nich ?
blackJack
2 lata temu
No przecież od razu wiadomo. Przez przypadek trzymają pokal tak,że nazwę widać. I oczywiście o niczym nie wiedzieli. Gdyby tak było już by poszli z tą marką do sądu.
górnik emeryt
2 lata temu
tvpis ma ekspertów gratuluję no ale jaka partia tacy eksperci
Nick
2 lata temu
Najman to może już w sumo brać udział bo do sztuk walki za tłusty się zrobił i bez kondycji, ewentualnie walka w kiślu lub wrestling
nicka
2 lata temu
tylko teraz jak mam wierzyć w autentyczność tego niby ,,konfliktu''?
Dżessika
2 lata temu
Walcz Stanowskaja , dasz radę, Najman silny byk ale wygrasz.
Stop
2 lata temu
Stop wspieraniu WOŚP
Dres
2 lata temu
Tylko o2 się podniecało, reszta patrzyła z zażenowaniem.
KTT
2 lata temu
No i fajnie, panowie mają trochę klasy i dystansu do siebie.
Tiger michauc...
2 lata temu
No i gitara trzeba umieć być człowiekiem !;))))))szanujcie się ludzie i wspierajcie a wszyscy na tym dobrze wyjdą
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić