Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Samolot musiał zawrócić. "Niedopuszczalny" incydent

17

Samolot linii Ryanair już kołował do startu, natomiast chwilę później zawrócił na pasie startowym. Dlaczego? Wszystko ze względu na fakt, że na pokładzie brakowało jednego pasażera. Bardzo dosadnie na temat tej sytuacji wypowiedział się rzecznik irlandzkiego przewoźnika.

Samolot musiał zawrócić. "Niedopuszczalny" incydent
Ryanair (Pixabay)

Incydent miał miejsce we wtorek (19 września) na lotnisku Bordeaux-Merignac. Jest to jedno z największych lotnisk w południowej Francji.

Samolot taniej linii lotniczej Ryanair miał wystartować o godz. 22:00, a następnie udać się do Edynburga. Tak się jednak nie stało. Lot został opóźniony o ponad dwie godziny.

Powód tych perturbacji jest co najmniej zaskakujący. Maszyna już kołowała do startu, by chwilę później zawrócić na pasie startowym.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Idealny czas na wyjazd. "Tutaj nigdy nie będziesz sam na szlaku"

Pilot zmienił plany ze względu na uzyskaną informację o tym, że na francuskim lotnisku pozostawiono "przedmiot osobisty". Krótko później okazało się, że w rzeczywistości chodziło o starszą osobę poruszającą się na wózku inwalidzkim. Takie ustalenia podaje "The Sun".

Pilot wielokrotnie przepraszał na początku i na końcu lotu. Przeprosił też pasażera na wózku. Tłumaczył, że powiedziano mu, że chodzi o przedmiot osobisty. [...] Wspomniał również coś o przeciążeniu personelu lotniska - opisywał świadek zdarzenia w rozmowie z "The Scottish Sun".

Ostatecznie samolot wylądował w Edynburgu. Dotarł tam ponad dwie godziny później, niż planowano.

Rzecznik Ryanair zabrał głos

Głos w sprawie tego zaskakującego zdarzenia zabrał rzecznik linii Ryanair. Stwierdził, że to "niedopuszczalne", iż lotnisko nie zapewniło pasażerowi koniecznej pomocy przy wejściu na pokład. To szczególnie bulwersujące, zważając na fakt, iż przewoźnik opłacił taką usługę.

Nie tylko nie pomogli mu wejść na pokład, ale też wprowadzili w błąd załogę samolotu, twierdząc, że wszyscy pasażerowie zajęli swoje miejsca. W rzeczywistości ten starszy podróżny cały czas przebywał na lotnisku. To okropne, że lotnisko w Bordeaux zawodzi klientów Ryanaira wymagających specjalnej pomocy. Współpracujemy z nimi, aby to się więcej nie powtórzyło - przekazał.
Autor: MDO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Niewybuch z czasów II wojny światowej w Szczecinie. Będzie ewakuacja mieszkańców
Tak mieszka kardynał Dziwisz. Przepych to mało powiedziane
Sejmowa komisja zdecydowała. Zbigniew Ziobro zostanie zatrzymany
Zostanie dziadkiem w wieku 45 lat. Influencerka wszystko wyjawiła
Skandal na jarmarku bożonarodzeniowym w Szczecinie. Zbojkotowali stragan zakonnic
Tu po mszy naładujesz auto. Nowy pomysł kurii w Lublinie
COVID-19 został wytworzony celowo? Raport rządu obnaża błędy Instytutu w Wuhan
Dodaj to do doniczki, a grudnik obsypie się kwiatami
Awaria 100-letniej tamy na zaporze w Zagórzu Śląskim. Gwałtownie ubywa wody
Rafał Trzaskowski w CNN. Lektorka oceniła, jak poradził sobie z językiem angielskim
Jak zadbać o ogród w grudniu? O tym pamiętaj
Nerwowa zmiana pasa. Kierowca BMW się przeliczył
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić