Zapłacił 60 złotych za godzinę parkingu, auto stało pięć dni. Lotnisko gęsto się tłumaczy

223

Na pięć dni zostawił samochód na parkingu lotniska, dostał rachunek na prawie 7 tysięcy złotych! Teraz przedstawiciele portu lotniczego w Bydgoszczy tłumaczą, że to wynik awarii terminala i podkreślają, że w ekspresowym tempie zwrócili pieniądze na konto właściciela auta.

Zapłacił 60 złotych za godzinę parkingu, auto stało pięć dni. Lotnisko gęsto się tłumaczy
Zostawił samochód na lotniskowym parkingu. Kwota zwala z nóg (Facebook, Pexels, Pokolenie Ikea by Piotr C.)

Paragon na porażającą kwotę z parking przy lotnisku opublikował na swoim profilu znany bloger i autor książki "Pokolenie Ikea", Piotr C. Okazało się, że za pozostawienia samochodu na 112 godzin i 26 minut na lotniskowym parkingu, jak wynika z rachunku, zapłacił 6 750 złotych.

Dowcipny twórca sprawę skomentował w swoim stylu. Pod opublikowaną fotografią napisał jedynie: "dziękujemy i zapraszamy ponownie".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Pilot Airbusa lądował przy silnym wietrze. Świadkowie przecierali oczy ze zdumienia

Po publikacji zdjęcia na profilu blogera, który obserwuje 382 tysiące użytkowników, dosłownie zawrzało. "Może policzyli za rok postoju" - zastanawiał się jeden z internautów, a inny przytomnie zauważa, że cennik obowiązujący za parking na lotnisku w Bydgoszczy jest dostępny na stronie i jest o wiele niższy, niż mogłoby się wydawać na podstawie sfotografowanego paragonu.

Wśród komentarzy nie brakuje też żartów w stylu samego autora książki "Pokolenie Ikea":

Już teraz, tylko w Bydgoszczy! Port lotniczy Bydgoszcz zaprasza! Weź kredyt, lub nie, jak nie musisz i przyjedź!! Ciesz się, razem z nami chudszym portfelem i luksusowym miejscem parkingowym, na zapyziałym parkingu który niczym się nie różni od innych. Zapraszamy całą rodziną - pisze jeden z obserwatorów.

Gazeta Wyborcza publikuje oświadczenie samego lotniska, z którego wynika, że opłata to jedynie wynik awarii systemu parkingowego.- "Pasażer niezwłocznie otrzymał w naszym punkcie informacji stosowną pomoc. Ze względu na charakter sprawy podjęliśmy decyzję o natychmiastowym zwrocie środków na kartę płatniczą tak, aby wskazana kwota, jak najszybciej powróciła do klienta" - zapewnia Mateusz Dul, specjalista ds. PR Portu Lotniczego Bydgoszcz cytowany przez GW.

Autor: BBI
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić