O nietypowej współpracy KFC z Crocs Inc. świat dowiedział się w lutym 2020 roku. To właśnie wtedy podczas Tygodnia Mody w Nowym Jorku model obuwia został oficjalnie zaprezentowany.
Zdjęcia klapek reklamowanych przez południowo-koreańską artystkę Me Love Me A Lot bardzo szybko obiegły cały świat. Nieco później pojawił się także oficjalny spot wideo promujący nowy model Crocs.
Specyficzne klapki od KFC i Crocs. Sprzedaż trwała 30 minut
To, co najbardziej specyficzne w modelu obuwia wyprodukowanym przez te dwie firmy to ich styl oraz... zapach. Klapki bowiem mają na sobie teksturę smażonego kurczaka serwowanego w restauracjach KFC, minimodel 3D tego produktu oraz pachną dokładnie tak, jak danie możliwe do zamówienia w fast-foodach.
Oficjalna premiera butów odbyła się we wtorek 28 lipca o godzinie 18:00 czasu polskiego. Wszystkie dostępne do sprzedaży modele zniknęły w mniej niż pół godziny. KFC bardzo szybko zareagowało na tę sytuację na swoich mediach społecznościowych.
Zła wiadomość jest taka, że buty KFC/Crocs oficjalnie zostały wyprzedane. Dobrą wiadomością jest jednak to, że nadal możecie kupić prawdziwy kubełek z kurczakami w KFC. Tylko ich nie ubierajcie - czytamy w poście na Twitterze.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.