Materiał sponsorowany przez Answear.com | 
aktualizacja 

Przejęcie PRM i Sneakerstudio przez Answear: Co to oznacza dla konsumentów?

1 czerwca to ważny dzień nie tylko dla najmłodszych. W tym roku okazał się momentem przełomowym dla wyjątkowych brandów polskiego rynku fashion e-commerce. Połączenie Sneakerstudio i PRM stało się faktem i od tej pory możemy mówić o rozpoczęciu nowego rozdziału w rozwoju rynku mody ulicznej i high-end street fashion w naszej części Starego Kontynentu. To jednak nie wszystko. Akcje przedsiębiorstw wykupił Answear.com! Co to oznacza dla przeciętnego konsumenta?

Przejęcie PRM i Sneakerstudio przez Answear: Co to oznacza dla konsumentów?
(materiały partnera)

Brandy Sneakerstudio i PRM - co to za firmy?

Sneakerstudio powstało kilka lat temu na krakowskim Kazimierzu, gdzie stworzono kultowe miejsce dla osób ceniących najmodniejszy streetwear. Przy Starowiślnej otworzył się wtedy butik stacjonarny szybko, natomiast dział e-commerse od początku zaskakiwał szerokimi zasięgami i rosnącą popularnością. Marka namówiła do współpracy wiele cenionych firm, jak Adidas Originals, New Balance, Carhartt czy Veja.

PRM z kolei jest nowym brandem, który szturmem wdarł się na rynek premium streetwear, oferując swoje produkty miedzy innymi z ukierunkowaniem na Gen Z. Coraz szersze grono wymagających, znających się na markach premium i ceniących unikany styl odbiorców PRM.com korzysta z dostępu do produktów takich marek jak Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV czy Rick Owens. Luxury streetwear & fashion zyskuje coraz szersze grono odbiorców, dlatego połączenie krakowskiej Sneakerstudio z warszawską marką PRM to krok w kierunku ukierunkowanego rozwoju. 

Połączenie Sneakerstudio i PRM pod skrzydłami Answear.com - jakie cele?

Marka Answear.com odnotowuje wzrost na giełdzie, a w 2022 roku przyniosła ponad 1 mln zł przychodu. Dobra passa sprawia, że prezes Kamil Bajołek snuje wizje rozwoju, czego przykładem jest wykup aktywów Sneakerstudio i PRM. Przejęcie tak wyjątkowych brandów może zaowocować jeszcze większą dostępnością produktów luksusowych marek streetwearowych i ułatwieniami dla klientów. Celem połączenia brandów jest uderzenie w szersze grono odbiorców i ukierunkowany rozwój na pozyskiwanie wyjątkowych kolekcji. Możemy mówić o doskonałych prognozach. Answear.com ma ogromne możliwości ekspansji, które pomogą połączonym brandom wykorzystać swój indywidualny potencjał. 

Co zyskają konsumenci na cesji Sneakerstudio i PRM oraz przejęciu brandów przez Answear.com

Konsumenci marek PRM i Sneakerstudio doceniają unikalność i najnowsze trendy w ofercie. Streetwear & Fashion w zachwyca zróżnicowaniem i szeroką dostępnością. Dzięki wejściu pod skrzydła Answear.com konsumenci zyskają na usprawnieniu procesów logistycznych i dystrybucji oraz dalszym rozwoju pod kątem pozyskiwania luxury brands do współpracy. Jeszcze większy wybór, zwłaszcza w nietuzinkowych kolekcjach, unikanych rozwiązaniach i doskonałe warunki zakupu, które możliwe są dzięki negocjacjom dużych marek przedłożą się bezpośrednio na zadowolenie klientów. Poszerzenie grona odbiorców sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie i skorzysta ze zróżnicowanej oferty. Asortyment będzie zachwycał zarówno bardziej sportowymi jak i eleganckimi propozycjami z kategorii fashion streetwear. Wybierz jakość, którą widać dzięki ogromnym możliwościom. Ten ważny krok jest dla konsumentów bardzo dobrą wiadomością. Dzięki niemu skorzystamy na dostępności najlepszych marek i najnowszych kolekcji. 

Materiał sponsorowany przez Answear.com
Autor: Artykuł Sponsorowany
Źródło:Materiał Partnera
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić